Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Ludd i tumlaren

Som jag pratade om i tidigare inlägg, bin Laden är död. Nu kommer alla konspirationsteorier att komma fram, vilket kan bli rätt kul. Han kanske inte är död, USA har vetat vart han varit hela tiden, de har samarbetat med dem och de med dem. Hit och dit. Så nu funderar de på om de ska offentliggöra bilderna på en död Osama. Det tycker jag verkligen, varför inte. Visserligen tror jag att han är död så jag behöver inte titta på bilderna men tydligen finns det tveksamheter, man kan ju inte lita på Obama och hans killar. Eller? Det USA då är rädda för att bilderna på upprör mer än vad det redan gör att han är död plus att bilderna kan användas mot USA i till exempel propaganda. Men som sagt, bara lägg ut bilderna på nätet så är det ur världen. Folk är så känsliga.

Idag vaknade jag tio i sju när Emma fick panik då hon försovit sig, och jag hänger med upp och brer ett par mackor till henne så hon får nån frukost. Sen går jag o lägger mig igen, lyckas inte somna, och ligger med datorn och telefonen istället. Gick upp närmare halv tio och började med frukosten så nu är den nere och jag sitter vid nätet igen, och försöker ge mig på att hålla bloggen uppdaterad. Detta är iaf min dag hittills.

Ska nog städa undan lite, handla och ikväll iväg till träningen med Limhamn Griffins för andra gången i mitt liv. Längtar till jag kommer igång, om jag gör det. Nästa vecka kan jag inte träna en enda gång då jag jobbar de tiderna, vilket är jobbigt! Menmen...

Satt och pratade med Lina på msn igår kväll. Har gjort det ett par ggr visserligen. Roligt att få bättre kontakt igen! Har varit ganska tyst mellan oss sen jag försvann från Växjö men det tog sig igen. Har saknat henne. Och det ska bli kul att träffa henne och hennes underbara ungar nästa gång jag befinner mig i Karlshamn. Har inte träffat hennes Ellen ännu men hon är så söt på bilderna!

Ha nu en underbar dag allesammans!




Kommentarer

Postat av: Lina

Kul att vi pratar igen ja! =)

Hoppas veckorna går snabbt!



kram! <3

2011-05-05 @ 09:56:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback