Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Update

Om en vecka är jag i Blekinge. Jobbar natt nu hela helgen, fredag, lördag o söndag sedan ledig måndag, tisdag och sen dags igen för två nätter. Går av klockan 07 på fredagen 11 november och beger mig samma dag mot Mörrum för att spendera lite tid hemma. Ska även fira lite födelsedagsbarn och få träffa min nya systerson som jag ännu inte träffat. Ska bli kul att träffa alla de härliga ungarna! Veckan efter sen har jag semester och den ska spenderas delvis i Blekinge men sedan blir det flytt och allt kring det, hoppas på att flytten kan ske den 19e då det är lättare att ordna bärhjälp på helgen. Är tillbaka på arbetet 24e, men ska på enhetsdag först. Det ska bli roligt!

Får vara med som volontär också! Första utbildningsdagen är 15e november.


Ha en trevlig helg allesammans!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback