Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

En märklig händelse

 
Helt plötsligt står jag där, med ett automatvapen i händerna och siktar på damen som står framför mig. Hon hotar att skjuta mig. Precis när hon är på väg att trycka in avtryckaren skjuter jag och hon faller till marken. Efter allt som hänt den senaste timmen så var detta ändå ett märkligt slut.
 
Framför mig ligger en äldre kvinna med minst fyra skotthål i bröst och mage. Ångern som sköljer över mig är inte av denna värld. Det blöder inte så mycket, där är bara röda hål. Jag minns inget skrik men hon ålar runt på marken, vaggar fram och tillbaka och man kan se smärtan ta över henne. 
 
När jag sedan ringer 112 svarar en kvinna som även presenterar sig som Anna Thulin på Sydis, vilket inte alls passar in i sammanhanget. Förvirrad går jag ner på knä vid kvinnan och börjar krama henne. Hon pratar men jag minns inte vad som sas, allt är så suddigt. Det sista jag minns är att jag ger henne en puss på munnen. 
 
Sen vaknade jag. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback