Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Fylla och festival

Vilken festival det har varit. Var bara hemma en dag och det var i onsdags annars har jag varit inne på festivalen. Det har resulterat i en del promille, sena kvällar och mindre sömn. Det hela avslutades med sena timmar på golvet hemma hos Linus. Tog en taxi till Möllan och köpte burgare på Sibylla till Linus och mig. Jag fixade käk och han fixade öl, bra deal.

Trots att jag skulle jobba idag lyckades Linus hålla mig kvar till kl fem på morgonen då jag tog mig hem. Så vaknade inte jätteutvilad idag men va fan. Linus är kul att hänga med och det ska bli kul när vi lyckas hitta ett boende tillsammans! Bara de jävla värdarna vill ha oss nån gång!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback