Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Nostalgi med Timbuktu

Har de senaste dagarna kommit i en sväng med gamla låtar av Timbuktu. Kul med nostalgi, minns tillbaka, får minnesbilder av olika tillfällen. Han har gjort mycket bra musik och han gör mycket bra musik fortfarande idag. Kommer ihåg när jag körde runt i min lilla Honda och lyssnade på så hög musik att högtalarna höll på att trilla ut. Ju fortare man körde desto mer behövde man höja för att höra, så är det med de äldre bilarna. När jag sedan skaffade mig min Volvo utan högtalare och radio spelade jag från mobilen, genast sämre ljud. Det är såna minnen som kommer tillbaka.

På torsdag är det dags att se Timbuktu & Damn! på Stortorget, de spelar efter Kapten Röd och det ska bli kul att se dem båda, flera år sen sist. Kapten Röd såg jag sist 2007 tror jag, Timbuktu var ca 10 år sen så det börjar bli dags.

Nu till annat. Om ett par timmar ska vi på lägenhetsvisning inne i stan, på Norregatan. Tyvärr en bit från Möllan men ändå centralt så beroende på hur lägenheten ser ut så tackar vi nog ja. Linus kunde tyvärr inte komma med på visningen men Lexi ska följa med. Verkade varit tre vänner som bott där nu så det verkar ju lovande, kan de kan vi. Lycka till, till oss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback