Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Ölprovarkväll

Igår kväll satt jag hemma hos Peter och hade ölprovarkväll. Efter 18 öl, en pizza och lite snacks var jag mycket nöjd. Tack mina vänner! Vi hade köpt sex öl var, olika, men lyckades bara att få en dubblett vilket jag tycker var lite fascinerande. Vi betygsatte inte dem men självklart tyckte vi till. Jämförde färgen med morgonurinen med mera.
 
Här är listan på alla ölen:
Zomer
Duvel
Innis &Gun rum finish
Liberty ale
1698
Malmö brygghus cacao-porter
Maredsous
Old gold
VB x 2
Sailor beer
Nils Oscar rökporter
Singha
Coopers brewery best extra stout
Belhave Wee Heavy
Samuel Adams Black Lager
Ambar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback