Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Söndag

Inte bloggat på en stund nu, jag sa ju att jag skulle försöka. Gick ju så där. Nu uppdaterar jag iaf lite.

Jag kommer att åka till Australien i år, sticker nog i november, och har påbörjat en hemsida som jag ska uppdatera under alla stadier. Planering, resa och hemkomst. Jag kommer att länka till sidan härifrån så klart så var inte orolig att missa det. Mer om det... en annan dag.

Har idag varit på Möllan, Ölkafeet, med Eric och Dan men de har nu givit upp så sitter ensam med en Newcastle och uppdaterar min blogg. Möllan är väldigt lugn en söndagskväll. Gillar det. Kanske möter man någon. Hoppas alla har haft en trevlig helg och jag önskar er en underbar vecka. På lördag är det fest!

Ha d gott!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback