Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Snart semester

Ja, då har man snart lite semester. Börjar imorgon kväll och varar ända till 25e juli, kommer bli skönt. Jag kommer besöka Karlshamns kommun som vanligt och jag ska leva i nuet igen. Läsa, skriva, träffa vänner, familj och annat löst folk. Eftersom det är östersjöfestivalen och det är flera år sen jag besökte den så kommer jag nog att träffa gamla bekanta. Det är kul när man träffar folk man vill träffa men ibland träffar man folk man inte vill träffa också, det får man ta. Nä, jag kommer inte nämna några namn. Jaja, vi hörs.




Kommentarer

Postat av: Mamma

Familj o annat löst folk, jo jag tackar:)))

Svar: träffar säkerligen "löst folk" på festivalen serru ;)
MrLind87

2012-07-12 @ 20:10:54


Postat av: Victor

Den var nog menat till dig mor :)

2012-07-12 @ 21:40:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback