Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Blekingevecka

Vilken härlig vecka än så länge! I lördags hoppade jag på tåget mot Karlshamn för att njuta av min semester och just nu sitter jag och väntar på bussen från Svängsta. Fest i lördags, några öl med min kära vän Nizze i Granefors och sen hamnade vi på Ölhallen i Karlshamn. Först sa min kompis, vi går varsomhelst utom till Ölhallen, bara alkisar där. Förutom vi, sa jag men han ändrade till förutom han. Mena på att jag är alkis bara för att jag gillar öl? Vilket sätt!

Lämna barn på dagis, sitta lite barnvakt, ordna kalas med allt vad det innebär och spendera en natt i Norje. Natten i Norje var rolig, börja med festande i en gammal skolkompis husvagn (festivalvagn) för att sen hamna hos PA Langos. Tjejerna Isa och Amanda underhöll mig fram till 07 och sen började jag vandra mot Svängsta.

Snart en dag måste jag göra Sweden Rock på riktigt! Tre år sen jag tältade och sov där så snart är det dags igen. Blivit peppad på festival tack vara min kompis Linus som förra helgen sände podcast från Siesta, hans Instagram och Twitter var också ett nöje att följa.




Kommentarer

Postat av: Dom kallar mig Yngve

"Tjejerna Isa och Amanda"

Är det viktigt att betona att de är tjejer? Hörs det inte redan på deras namn? Och även om så icke vore fallet: varför känns det nödvändigt att påpeka? MVH /genushäxan



I övrigt: kul att höra att Blekinge är till belåtenhet! Jag ska ner nästa vecka. Kommer säkert att bli besviken som vanligt ;P

2012-06-07 @ 19:21:27
URL: http://antipod.blogg.se/


Postat av: Michael L

För läsaren har det säkert ingen betydelse att de är tjejer men eftersom jag oftast har trevligare och roligare med tjejer så är det viktigt för mig. Men... Point taken ;)

2012-06-08 @ 00:05:54
URL: http://blogg.michael-lind.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback