Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Blogg.se målar om

Blogg.se har nu kommit med en beta där de förändrat hela utformningen på hemsidan. Jag gillar det. Det ser väldigt bekant ut för min del och tycker det ligger rätt i tiden. Enkla och tydliga knappar som direkt visar vad de gör. Jag klickade mig runt och hade inga problem med att hitta de funktioner jag tidigare använt och startsidan har blivit mer informativ med det jag söker.

Editorerna man använder sig av vid ändring i css och kodmallen för html har förstärkts med olika färger som tydligt visar vad som är text, taggar med mera. Även om just den delen kan förbättras en aning. Nog om det.

Kanske
Jag funderar på att köpa en iPad. Roligt, smidigt och säkert funktionellt i många fall. I eftermiddag när jag vaknar och ätit frukost finns det en chans att jag cyklar iväg för att inhandla en. Kanske.

Edit
Sedan jag började använda det nya blogg.se så slutade bloggen att fungera och ni har inte kunnat läsa mitt inlägg. RÖV! Men hoppas det går över så ni snart kan se vad jag skrivit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback