Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Förlåt Linus

Förlåt Linus. Efter en twitterkonversation om vad jag de senaste dagarna sysslat med vill jag be om ursäkt till min vän, Linus Bjarnelo. I måndags spenderade jag några timmar på Etage vilket är en bra bit ifrån vad Möllan är. Dagen efter när jag vaknade har jag en mention på Twitter från Linus, det stod: "Det faktum att @MrLind87 var på Etage igår. Jag bara sitter här framför datorn och gapar".
 
Några timmar senare satt jag i en bil på väg mot Helsingborg, en annan sak Linus hatar. I Linus bakhuvud surrade att han ska säga upp bekantskapen med mig, gissar jag i alla fall. Spräng staden sa han till mig. Det gjorde jag inte.
 
Jag ska gottgöra honom, en riktig Möllankväll som ska vara en hel natt och ingen ska veta var någonstans det slutar. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback