Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Midsommarplaner

På fredag är det midsommar. Som vanligt väntar man med att bestämma sig för vad man ska göra till sista dagen men man letar veckan innan upp alternativ. Än så länge har jag tre alternativ till detta året, det första som dök upp är samma som de två senaste åren som jag spenderat i Pildammsparken mer specifikt Tallriken. Hoppa säck, brännboll, kubb och så klart irländsk julafton. Men detta året verkar drabbas av svensk sommar, det vill säga regn. 

Det andra alternativet är att besöka min twitterkompis Alex, phatcatlady, och hennes kollektiv vilket i dagsläget verkar vara det mest troliga. Hoppas vi ordnar kubb men annars är det viktiga att äta matjessill, nypotatis med gräddfil och gräslök. Och senare grilla. 

Tredje alternativet är att åka till Karlshamn och fira med min käre gamle vän Nizze men det verkar inte troligt. Först att betala för tåg sedan orkar jag inte med den grabbiga stämning som brukar bli när man omges av småstadsfolk, no offense. Frågade han vilka som skulle komma och han började rabbla då jag jag konstaterade att det var mest par. Han sa att nej då, så många par är det inte och fortsatte rabbla innan han konstaterade samma som jag, det är mest par. 

Så phatcat, det verkar som jag kommer till dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback