Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

En fredag på Möllan

Igår var det Möllan som gällde och det började klockan 19, typ. Jag hade bokat att jag skulle träffa lite folk från Twitter 21 på Metro när jag fick ett sms från Fraser som sa att han skulle till Möllan kl 19. Så jag tänkte spendera två timmar med honom först. Dök upp lite annat folk också, Peter från jobb, Emma från Värnhem och Johanna som jag inte träffat på riktigt länge samt hennes kille.

När klockan slog 21 försökte få kontakt med Linda Thell via Twitter och vi möttes precis utanför Volym. Ringde Linus Bjarnelo för att gå in på Metro vilket vi gjorde, men alla hängde inte med in. Aldrig blir en kväll ute som man planerat, det är charmen. Det roliga var sen att jag stötte på folk från gymnasietiden! Jag läste teknikprogrammet på Väggaskolan men vi läste vissa ämnen tillsammans med musikesteterna och det var folk från den klassen som helt plötsligt satt runt om mig. Världen är liten, Malmö är litet, Möllan är bäst!

Det var gårdagen det. Inget spännande inlägg till er idag men ibland får man vara lite tråkig. Sitter och skriver på mobilen vid frukostbordet så ursäkta för eventuella stavfel och dylikt.

Ha det gött!




Kommentarer

Postat av: Dom kallar mig Yngve

Jag har aldrig varit på Möllan. Jag får se till att ta en sväng dit när jag landar i Malmö nästa gång. Se om det är sådär magiskt som alla säger, heh ;P

2012-05-12 @ 18:49:58
URL: http://antipod.blogg.se/


Postat av: Michael L

Ja det får du verkligen göra! Läs lite om Möllanismen i tidigare inlägg och besök Möllan.nu :)

2012-05-13 @ 16:55:01
URL: http://blogg.michael-lind.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback