Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Lördag, fika, Emergenza, The Driftwood Sign

Igår var det lördag och jag var ledig. Började med en fika tillsammans med phatcatlady och Smyyylan på Café Simpan som ligger vid Möllan, så klart. När fikan var slut så hade jag en timme kvar innan jag skulle möta upp Darija och Camilla utanför KB så jag sprang inom min kära Peter som bor på vägen. Nej, han bor inte på vägen i den bemärkelsen men...

Sen kl 18 så satte banden på KB igång och vi hörde allihopa. De som var först ut, Sunnu Side Up, lät bra så det var ju lovande för kvällen. Bandet som jag var där för att se spelade sist så jag var tvungen att höra lite musik jag inte tyckte så bra om men även ett par bra band. När klockan var runt halv tolv var det dags för The Driftwood Sign och jag placerade mig framför scenen med alla andra som hade likadan tröja som jag, deras bandtröja. De gjorde en mycket bra spelning även om de i år inte vann, vinnarna blev istället Hurricane Love.

Har ni inte hört The Driftwood Sign så finns de på Spotify.

Men idag är det arbete som gäller, började klockan 10:00 och att börja före 12 är jag inte van vid. Ikväll är tanken jag ska spendera tid i soffan med en film, kom gärna med tips. Jag hoppas även att jag får sällskap där i soffan, kanske fixa lite grönsaks-snacks och dippa.




Kommentarer

Postat av: adela

kul :)

2012-05-13 @ 21:46:24
URL: http://lifeinamsterdam.se


Postat av: Michael L

Ja det var en bra lördag! :)

2012-05-14 @ 12:28:30
URL: http://blogg.michael-lind.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback